dilluns, 9 de juny del 2008

Transformació 213: meme evocador y tétrico

Directamente de "transformacions". Es tétrico, tristón y pesimista como la vida misma, pero.... en fin, yo lo hago. Si lo hacéis, avisad, que lo linkaremos. Y carpe diem!

Crees que en la vida hay tiempo para todo? /Creus que a la vida hi ha temps per a tot?
Francamente, no. No hay tiempo para rectificar, repetir, reconducir, revivir... siempre nos parece demasiado corta. / Francament, no. No hi ha temps per a rectificar, repetir, redreçar, reviure... sempre ens sembla massa curta.

Seguro que a lo largo de tu vida has reido, has llorado o has pasado algunos ratos en el más puro aburrimiento. Ordena, de más a menos, estos tres conceptos según hayan formado parte de tu vida hasta el momento presente: reir, llorar, aburrirse. / Segur que el llarg de la teva vida has rigut, has plorat o has passat algunes estones en el més pur ensopiment. Ordena, de més a menys, aquests tres conceptes segons hagin format part de al teva vida fins al moment present: riure, plorar, ensopir-se.
Aburrirme, llorar, reir / Ensopir-me, plorar, riure.

De cara al futuro ¿cuál sería tu orden ideal, siempre de más a menos en lo que refiere a reir, llorar, aburrirse? / De cara el futur, quina seria el teu ordre ideal, sempre de més a menys pel que fa a riure, plorar, ensopir-se?
Reir, aburrirse, llorar. / Riure, ensopir-me, plorar

¿Estás de acuerdo con la frase: "En el punto de nacer ya te tienes que preparar para morir"?. / Estàs d’acord amb la frase: “En el punt de néixer ja t’has de preparar a morir”?
No hay forma más estúpida de pasar por la vida que obsesionado por la muerte. Aunque en ocasiones es inevitable, porque se pone delante... / No hi ha forma més estúpida de passar per la vida que obsesionada amb la mort. Tot i que en ocasions és inevitable, perquè es posa al davant...

¿Por qué crees que lloran los niños de pañales? / Per què penses que ploren els nens de bolquers?
Porque no saben hablar, que si supieran pedirían las cosas con calma y educación. O no. / Perquè no saben parlar, que si en sabessin demanarien les coses amb calma i educació. O no.

¿Crées que los niños de pañales son conscientes de la muerte? / Creus que els nens de bolquers tenen consciència de la mort?
Claro que no, ¡si apenas son conscientes del hambre y el sueño! No hay más que ver los problemas que tienen para mantener el chupete en la boca. / És clar que no, amb prou feines tenen consciència de la gana i de la son! No et cal més que veure els problemes que tenen per mantenir el xumet a la boca.

¿Recuerdas algún olor de cuando eras un/a niño/a de pañales? Recordes alguna olor de quan eres nen/nena de bolquers?
Yo nací ya princesa, dudo que en mi historial encontrásemos nada parecido a un pañal.... / Jo ja vaig néixer princesa, dubto que al meu historial hi trobem res semblant a un bolquer...

¿Cuál es el primer olor que recuerdas? / Quina és la primera olor que recordes?
Tal vez el olor a brea de unos travesaños de madera que había almacenados junto a mi parvulario. No se si es el primer olor, pero sí uno de los más intensos. / Potser l’olor de brea d’uns travessers de fusta que hi havia emmagatzemats al costat del meu parvulari. No se si és la primera, si de les més intenses.

¿Has notado alguna vez el olor de la muerte? / Has sentit alguna vegada l’olor de la mort?
Uffs... si (glups)

Solo si has contestado afirmativamente la pregunta anterior: ¿te has acabado acostumbrando al olor de la muerte? / Només en el cas que hagis respost afirmativament la pregunta anterior: t’has acabat avesant a l’olor de la mort?
Jamás, eso jamás. / Mai, això mai.