dimecres, 28 de novembre del 2007

Transformació 24: Tirallonga de monosíl·labs dialogants

Per Sani

Són dos, X-3 és alt, prim, sec amb pèl roig. X-5 és baix, lleig , molt lleig. "Xat" dels dos, ara ja el fan.
Un diu que no pot ser, que el temps se'n va: - Jo tinc tan poc temps per tot! - No, és clar, li fa… Ben dit.
- No hi ha temps per res! Tan bon punt surts al món ja cal dir… « Té, me'n vaig! »
- Sí, veig que ho tens molt clar !
- És com dir: Bon vent, Siau! Sents la mort al nas ! Tu la sents ?
- Ep, Jo sí. I tant !
-Mes et dius: Bé, és llei de mort, cony ! Tant si vols com si no vols. No hi ha res fer. I , a poc a poc, t'hi fas.
-Oh, és clar ! Jo sí!



4 comentaris:

Montse ha dit...

M'agrada!

rhanya2 ha dit...

Mes félicitations, Sani!

Júlia ha dit...

Sani, estem agermanats en el monosíl·lab, felicitats de nou!

Barbollaire ha dit...

Genial!